تبلیغات
TAEKWONDO CLUB - چه ورزشی برای زانو درد خوب است
 
TAEKWONDO CLUB
بهترین شدن نزدیک است
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : سجاد میرزاده
درد زانو یکی از رایج ترین آسیب ها در تکواندو و حتی در افراد غیر ورزشی است.(به افراد فامیل مراجعه کنید)
یک مطلب مفصل در این مورد رو برای دانلود گذاشتم(کاملا کاربردی با تمرینات مفید)
اما یکی از مشکلات اینه که تمرینات زیر نظر مربی انجام بشه چون اشتباه انجام دادن کار رو بدتر میکنه.

چند نکته غیر ورزشی در مورد زانو
1- به کفشت نگاه کن ! کفشی که کفی و پاشنه مناسب نداره یکی از دلایل زانو درد و تشدید اونه
2- خوردن بیش از حد برخی غذاها مثل ماست و... که باعث تضیف زانو میشه
3- هیچ‌گاه برای مدت طولانی در یک وضعیت ثابت نایستید و هر چند دقیقه یکبار وزن خود رااز یک پا به پای دیگر منتقل کنید.
4- زمانی که مجبورید کاری را سرپا انجام دهید و یا مجبورید برای مدت طولانی یکجا بایستید، پای خود را روی یک چهارپایه کوتاه قرار دهید و پس از چند دقیقه پای خود را عوض کنید. این کار برای کمر نیز مفید است.
5- بهترین حالت برای استراحت زانو زاویه ۹۰ درجه است؛ بنابراین بهتر است هنگام نشستن، بر روی مبل بنشینید. نشستن دو زانو و چهارزانو نه تنها باعث استراحت زانو نمی‌شود، بلکه برای زانو مضر هم هست.
6- حتی‌المقدور از توالت فرنگی استفاده کنید؛ زیرا خم شدن کامل زانو بسیار زیان‌آور است.

لینک دانلود فایل (چه ورزشی برای زانو درد خوب است)

http://uploadfa.net/uploads/13377597181.docx




نوع مطلب : مطالب ورزشی، 
برچسب ها :





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه